1 Ekim 2011 Cumartesi

Yalnızlık





Blogger'daki ilk yazımdan sadece başlıktı, geriye kalan.. yer vermek istedim.. 2011 yılında başladığım blog yazılarını  2015'te silip hesap değişikliğine gidince birçok yazıyı kaybettiğimin hüznünü paylaşmaktan öteye gidemediğim, ilk yazı.. Hayrolsun!

İşte buradan sonra artık yeni bir konseptle Kıraatane: Kişisel Blog'ta (Kalem Dile Gelince ilk tabii) az da olsa yazmaya, yol almaya, öğrenmeye devam ediyorum; O'nun izniyle...

Kıraatane: Kişisel Blog • 2021 Tasarımı



Şimdi ise Kıraatane güncellendi ve arşivlendi. Kıraatane, üretkenliğini sürdürmek için gayretle yazılar üretti ve yerini artık yeni bir tasarıma devretti. Artık selimhankalkan.com'da üretmeye devam nasipse. Tıpkı eskisi gibi!


3 yorum:

  1. ilk yazı demek, ne güzel, benim de ilk yıllardaki yazılarım yok, silmiştim hepsini ama pişmanın tabi :)

    YanıtlaSil
  2. Derin, ilk yazıya hoşgeldin 😊 Evet, ilk yazı, yani ilk yazının yerini dolduran yazı :) Ben de senin gibi yazdıklarımı sildim ve pişman oldum. 2012'den 2015'e olanların birçoğu yok o yüzden. Şimdi silmek yok Kalem Dile Gelince bir arşiv.. :)

    YanıtlaSil
  3. Blog vazgeçilmez bir tutku değil aynı zamanda büyülü bir aşk.

    YanıtlaSil

KDG İlk Blog Yazısı

Yalnızlık

Blogger'daki ilk yazımdan sadece başlıktı, geriye kalan.. yer vermek istedim.. 2011 yılında başladığım blog yazılarını  2015'...

Tüm zamanların en çok okunan 3 yazısı