16 Mayıs 2018 Çarşamba

Umut



Bitecek bu acılar,
Her gece bir sabah
Her bulut bir güneş saklar

7 yorum:

  1. Ne güzel ve anlamlı bir söz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni motive eden hayata bağlayan sözlerden biri, yüce ayet ve hadislerden sonra,

      değerli yorumunuz için teşekkürler:)

      Sil
  2. 2012 de açıldı. 2015 te büyük bir karar ile Veda yazısı yazıldı. Sonra küçük bir konsept değişikliği ile yerinde durulamadı ve 2017 de tekrar yazıldı..

    Rabbim istikamet üzere kılsın İnşaAllah
    Cümlemizi..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorumu okuyup renklerle yolculuk kısmını gördüğümde o kadar heyecanlandım ki bloğunuzu çok aramıştım kapandığında üzülmüştüm hala devam ediyor olmanıza sevindim. Selamlar

    YanıtlaSil
  4. Oysa ne çok istemiştik Furkan'ın tekrar yazmasını..

    .
    .
    O halde buyurun;

    ‎insanadavet.blogspot.com.tr/2018/05/topum-zihniyeti.html?m=1

    YanıtlaSil
  5. Çok etkileyici ve motive edici bir söz , defterimin güzel bir köşesine not aldım teşekkürler ☁

    YanıtlaSil

KDG İlk Blog Yazısı

Yalnızlık

Blogger'daki ilk yazımdan sadece başlıktı, geriye kalan.. yer vermek istedim.. 2011 yılında başladığım blog yazılarını  2015'...

Tüm zamanların en çok okunan 3 yazısı