10 Mart 2019 Pazar

Can kırığı





Bir yazar olarak söylemeliyim ki faydasız ve amacı olmayan TV programları size,sizin zamanınızı çalmaktan başka bir şey kazandırmaz. Beklentilerinizi artırıp sizi bulunduğunuz konumdan alır ve yükseklere taşır. Sorun şu ki orda bırakır.
Ortalama doksan dakika süren bol reklamlı şişme dizi filmden sonra paraşütsüz bir şekilde, yükseltildiğiniz yerden, yere iniş sergilerken aklınıza gelen lafın adını hatırladınız mı?
Durun ben söyleyeyim: Hayal (Can) Kırıklığı. 18.10.15


2 yorum:

  1. Canımı epey sıkan ve sinirlerimi laçkalaştıran bir konuya değindiğin için teşekkür ederim. Dün Charles Bukowski'nin ölüm yıl dönümüydü ve bu konuyla ilgili harika bir yorumu var. Yazına cuk oturacağını düşünüyorum "Televizyon beni beş dakikada hasta eder, fakat bir hayvanı saatlerce seyredebilirim"..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ne okudum ne de merak ettim bu yazarı..

      Hakkında söylenenler bir kenara, yorumun için teşekkür ederim..

      Sil

KDG İlk Blog Yazısı

Yalnızlık

Blogger'daki ilk yazımdan sadece başlıktı, geriye kalan.. yer vermek istedim.. 2011 yılında başladığım blog yazılarını  2015'...

Tüm zamanların en çok okunan 3 yazısı