19 Ocak 2024 Cuma

BULUNDUĞUM KARENİN HAKKINI VEREBİLİYOR MUYUM?

Bulunduğun karenin hakkını ver


 14 Aralık 2021 günü iş çıkışında aklıma gelenleri not almıştım. İlk olarak Instagram'da paylaştığım bu notun burada da bulunmasında yarar görüyorum. Çünkü hala, anda kalabilmiş değilim... Çünkü hala, geçmişin etkisinde ve geleceğin iç kemiren karmaşasının tam içindeyim. O halde buyurun:

Çok önceleri anın tadını çıkarmak denince aklıma hep keyfii yaşamak gelirdi. Şimdilerde ise meselenin derinine indikçe, tadına varmanın, anda kalmanın keyfii, öylesine... yaşamaktan çok daha derin anlamları olduğunun farkına varıyorum. Aslında bilinçte hazır duran bilgiyi gün yüzüne çıkarıyorum. Bi' bakıma kendime itiraf ediyorum --Her ne kadar düşündüklerimin hepsini yazıya dökemiyor olsam da...

Anı yaşamak, geçmişin yıpratıcı etkisinden ve geleceğin iç kemiren karmaşasından uzakta bir yerde, derin derin, düşüne düşüne yaşamak.. Anlamını sorgulayarak yaşadığının... Kendine tekrar tekrar hatırlatarak doğru olanı...

Yıllar önce öğrendiğim sözde dendiği gibi:

"Bulunduğun karenin hakkını ver!"

Anda kal. Gelecek olan gelir, konacak olan konar... Vesselam. 14.12.21

2 yorum:

KDG İlk Blog Yazısı

Yalnızlık

Blogger'daki ilk yazımdan sadece başlıktı, geriye kalan.. yer vermek istedim.. 2011 yılında başladığım blog yazılarını  2015'...

Tüm zamanların en çok okunan 3 yazısı