11 Aralık 2018 Salı

Blog Keşif Etkinliği - 2018




Merhaba KDG misafiri,

Bugün uzun zaman sonra yeni bir paylaşımla tekrar burada olmanın sevincini yaşıyorum. Bugün bir farklılık yapıp komşu blog yazarlarını okurken karşılaştığım Blog Keşif Etkinliği'ne KDG ve KıraataneBlog olarak katılım sağladık. İnşaAllah güzel bir etkileşim olur. 

Etkinlikle ilgili bilgiler ise şöyle:


  • Aşağıda alfabetik sırayla verilmiş olan listedeki komşu blogların Blog Keşif Etkinliğine misafir olmak
  • Blogger Takibiyle o blogları 'İzle'mek,
  • Yazıya etkinliğe katıldığınızı belirten kendi blog adreslerinizle, yorum bırakmak 
  • Bu okuduğunuz yazıyı kendi blogunuzda özgün bir şekilde kaleme alıp linklerle birlikte kendi linkinizi sıraya dizmek,
  • Ve bu şekilde sosyal mecralarda bu etkinliği paylaşmak.


İşte bu kadar

Hadi sen de bu etkileşime katıl!
Yeni yazılar, yeni yazarlar, yeni hayal dünyalarını keşfe çık

Arif Öztürk-Kişisel Blog

Bernis-Renkli Hayaller Fabrikası Blogu

Beyda'nın Kitaplığı

Blogoner

Deep Tone-Sade ve Derin Blogu

Engin Çilekçi-Sessiz Haykırış/Bilgi Kırıntıları

Esra Bayındır-Masal Zehra Blogu 

Esra Takım

FatoFotoFan

Furkan Yetek-İnsana Davet

Gizem-Mavi Daktilo Blogu

HerTelden Şef

İbrahim Erdoğan-Aylak Editör Blogu

Kelebek Etkisi

Kiremithanem

Kitaplara Kaçanlar

Lerzan Karadan-Yaşam Blogu

Müfred-Sahih Hikayeler

Neşeli Süs Evim

Pervin Garip-Beauty Pery Blogu



Yelizin Keşifleri (WordPress Tabanlı, Abone olarak takip edelim)

Yeşimle Her Telden



ve

Kıraatane

KalemDileGelince


27 yorum:

  1. Takibiniz için teşekkürler. Ben de sizi takibe aldım. Başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İbrahim Erdoğan,

      Teşekkür ederim, hoşgeldiniz

      Sil
  2. Burda ismimizin geçiyor olması gurur verici teşekkür ederim...Selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  3. Bu etkinlik nasıl bir etkinlik tam olarak kavrayamadım. Beni de dahil ederseniz sevinirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Pınar,

      Aslına bakarsanız, benim de ilk kez katıldığım bir etkinlik bu. Yukarıdaki komşu blog linklerinden daha geniş bilgi almakla birlikte şunu söyleyebilirim, blog yazarlarının birbirlerini tanımasına ve etkileşim kurmasına olanak sağlayan bir paylaşım etkinliği bu

      Selamlar, hoşgeldiniz

      Sil
    2. Ayrıca blogunuzun linkini buraya bırakabilirsiniz

      Sil
  4. Merhaba, Blogunuzu takibe aldım.
    Bol katılımlı olması dileklerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arif Öztürk,

      Merhaba, hoşgeldiniz. Teşekkürler

      Sil
  5. Çok güzel bir etkinlik. Listede bloglara yer vermeniz de çok güzel. O zaman bizlerde duyuralım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) İlk defa böyle bir etkinliğe katıldım, açıkçası heyecanlıyım!

      Faydalı olması dileğiyle, hoşgeldiniz

      Sil
  6. Bu listede yer almaktan mutluluk duydum, çok teşekkür ediyorum :))
    Buraya dair en güzel şey bu keşif etkinlikleri olabilir kesinlikle. Daha çok kişi tanıyıp daha fazla yazıya ulaşmak birlikte yapabileceğimiz en keyifli eylem. Keşiflerimiz daim olur umarım..
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger, her bir insanın kendi hikayesini dinlemeye-okumaya:) olanak sağlıyor kesinlikle..

      Keşfe çıkıyordum, ancak böylesini olkilk kez yapıyorum.

      Ben teşekkür ederim, hoşgeldiniz:)

      Sil
  7. Merhaba..İade-i ziyarete geldim. Etkinlik katılımınız için teşekkür ederim. Listeyi alfabetik sıralamayla yayınlamanız çok şık olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu heyecan verici aktiviteye katıldığım için ben teşekkür ederim. Hoşgeldiniz yakın zamanda yeni yayınlar yolda İnşaallah

      Sil
  8. iade yi ziyarette bulunalım dedim iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hoşgeldiniz

      Sil
    2. Hoşbuldum kolay gelsin sizden ricam benide listeye eklermisiniz?

      https://engincilekci.blogspot.com/

      Sil
    3. Güncel listeye erişebilirsiniz, Selamlar

      Sil
  9. etkinliğimize katılımınız için teşekkürler, ben de sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Yurdagül Çelik, teşekkürler

      Hoşgeldiniz, bilmukabele.

      Sil
  11. Listede bloğumu görmek sevindirici. Takibiniz içinde teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplara Kaçanlar,

      Teşekkür ederim, hoşgeldiniz

      Sil
  12. Merhaba,
    Listenizde Sosyal Medya Kafe'ye yer veriğiniz için teşekkür ederim.
    Blog keşif etkinliğinizi Google Plus hesabımda paylaşıyorum.
    Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil

KDG İlk Blog Yazısı

Yalnızlık

Blogger'daki ilk yazımdan sadece başlıktı, geriye kalan.. yer vermek istedim.. 2011 yılında başladığım blog yazılarını  2015'...

Tüm zamanların en çok okunan 3 yazısı