7 Nisan 2019 Pazar

Ben de






Ben de benden çok şey istiyorum.

10 yorum:

  1. Bazen en zoru kendimizden istediğimiz şeyler oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Bende benden gitmek istiyorum yorulmuş şehrin avare sokaklarından...Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  3. Bende çok şey istiyorum ama olmuyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da şey etmemek gerek demek ki o zaman oluyor:) "Bu da geçer ya Hu!"

      Sil
  4. Beklentileri rafa kaldırıp biraz beklemek, omuzlarımızın sızısını bür nebze dindirebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz beklemek.. işte bu sürekli akan bir zaman silsilesi içinde çok ihtiyaç duyulan ama geldiğinde de değeri anlaşılamayan bir durum.. Teşekkürler yorumunuz için

      Sil
    2. Çoook haklısın.. Ve sanırım haklı olmak bu konuda can sıkıcı olabiliyor. Ben teşekkür ederim. Yazdıklarının derinliğinde kaybolmak harika 🙏

      Sil

KDG İlk Blog Yazısı

Yalnızlık

Blogger'daki ilk yazımdan sadece başlıktı, geriye kalan.. yer vermek istedim.. 2011 yılında başladığım blog yazılarını  2015'...

Tüm zamanların en çok okunan 3 yazısı