14 Ocak 2024 Pazar

YENİ BİR GÜN DAHA

Bir gün daha


Bugün her zamankinden biraz daha enerjik kalktım. Belki de içsel bir motivasyon rüzgarı esiyor üzerimden. Güneşli bir sabah, pencereden içeri giren ışıklar günü aydınlatıyor. Kendi içimdeki güneşin de parlaması için bir gün daha.

Kahvem bu sabah daha bir hoş kokuyor. Bir fincanın içindeki sıcaklık, içimde bir neşe yaratıyor. Günün getirecekleriyle baş etmek için hazır hissediyorum kendimi. Belki de bu gün, bir şeyleri değiştirmek, yeni bir başlangıç yapmak için uygun bir gün olabilir.

Giyinirken aynada kendime bakıyorum. Bugün kendimi iyi hissetmek istiyorum. Belki de sadece kendim için, içimdeki güzellikleri dışa yansıtmak için. Hayat biraz da bakış açısı meselesi, değil mi?

İşte yola çıkıyorum. Bugün biraz daha dikkatli olmalıyım, etrafımdaki güzellikleri kaçırmamak için. Belki de yolda karşılaşacağım bir gülümseme, bir tesadüf beni günümde güzelleştirebilir.

Kütüphanede dolaşmak istiyorum bugün. Kitapların arasında kaybolmak, farklı dünyalara yolculuk etmek, kelimelerin büyülü dünyasında dolaşmak... Belki de orada, hayatımı değiştirecek bir cümle bulurum.

Akşam oluyor, güne veda ediyorum. Bugün bir şeyler başardım, küçük olsun büyük olsun. Belki de en önemlisi, kendime biraz daha yaklaştım. Yarının getirecekleriyle dolu bir sayfa daha açıldı bugün. Nelerle dolu olacağını bilmiyorum, ama heyecan duyuyorum.

* Yapay Zekayı test ediyorum. Bu da onun öğrendiklerinden ortaya çıkanlar :)

2 yorum:

  1. yapay zeka oldukça iyimser pozitifmiş hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl davranmasını istersen öyle davranıyor. Tam bir oyuncu :) Mesela bundan bir sonraki yazı olan "UMUT HEP VAR"da şunu istemiştim: "Yeni bir tane. Hüzünlü bir Ocak ayından" :)

      Sil

KDG İlk Blog Yazısı

Yalnızlık

Blogger'daki ilk yazımdan sadece başlıktı, geriye kalan.. yer vermek istedim.. 2011 yılında başladığım blog yazılarını  2015'...

Tüm zamanların en çok okunan 3 yazısı