13 Ocak 2024 Cumartesi

Belki de biraz yavaşlamalıyım



Bugün biraz gri gibi başladı sanki. Hava bulutlu, sanki gökyüzü de hissetmiş gibi. Ama neyse ki pencereden dışarı bakınca, o gri tonlarında bile bir güzellik var. Belki de hayatın güzellikleri, gri anlarda bile gizlidir

Kahvem elimde, bugün biraz daha güçlü içtim. İyi bir başlangıç yapmak için enerjiye ihtiyacım var. Belki de bugün farklı bir şey denemeliyim. Belki de rutinden çıkıp, küçük bir macera yaşamalıyım. Kim bilir?

Masanın üzerinde duran eski defterimi alıyorum. Sayfalar arasında kaybolmak, geçmişteki düşüncelere dalıp gitmek hoşuma gidiyor. İnsanın kendini keşfetmesi, geçmişiyle yüzleşmesi, bir nevi içsel bir yolculuk gibi.

Bugün belki de biraz daha yavaş yaşamalıyım. İşte bu an, şu anda tam da burada, önemli olan. Telefonu bir kenara bırakıp, etrafımdaki seslere kulak vermek istiyorum. Belki de bir kuşun ötüşü, bir çocuğun kahkahası, hayatın içindeki gerçek mücevherlerdir.

Evimin köşesinde duran bitkiyi suluyorum. Belki de benimle konuşuyordur, kim bilir? Doğa ile iletişim kurmak, insanı gerçekten rahatlatıyor. Belki de biraz daha duyarlı olmalıyım çevreme, kendime, yaşamın ta kendisine.

Bu günün getireceği sürprizlere açık olmalıyım. Belki de karşıma çıkacak yeni bir fırsat, yeni bir insan, hayatıma renk katacak bir detay olabilir. İyi ya da kötü, hepsi bir deneyim, hepsi bir öğrenme süreci.

* Yapay Zekayı test ediyorum. Bu da onun öğrendiklerinden ortaya çıkanlar :)

4 yorum:

  1. Yani yapay zeka mı yazdı bu yazıyı :)

    YanıtlaSil
  2. hayat güzel :) bu yazıyı yazdırırken neler dedin ki yapay zekaya? kelimeler mi verdin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar önce senin blogunda yazdığın bilinç akışları geldi aklıma. Sonra yapay zekada bunu yapabilir miyim, diye düşünüp kalktım şunları yazdım komut satırına: "Bilinç akışı hakkında ne söylersin?" Buna güzel bir tanım çıkarınca şunu istedim: "Bana orijinal, samimi ve sıcak bir tane yazabilir misin?" ve buna benzer aklıma gelen detayları ekledim. Ürpertici derecede zevkli ve heyecan verici :) Evet, hayat güzel!

      Sil

KDG İlk Blog Yazısı

Yalnızlık

Blogger'daki ilk yazımdan sadece başlıktı, geriye kalan.. yer vermek istedim.. 2011 yılında başladığım blog yazılarını  2015'...

Tüm zamanların en çok okunan 3 yazısı